Nr 570.

 
Kanske känner ni att SpindelIDuschen-temat börjar bli lite urvattnat?
Ptja, då är det dags att byta till en annan blogg, för här kommer det igen:
JAG HAR EN GIGANTISK SPINDEL I DUSCHEN OCH DÅ MENAR JAG INTE EN VANLIG STOR SPINDEL UTAN EN SÅNDÄR SOM MAN TITTAR PÅ OCH TÄNKER "VEM KAN DÖDA DEN? DEN ÄR JU LIKA STOR SOM EN CHEESBURGARE." SÅ NU ÄR JAG ODUSHAD. OCH JU MER ODUSHAD JAG ÄR DESTO MER TACKSAM BLIR JAG FÖR TORRSCHAMPOUPPFINNINGEN MEN NU KÄNNER JAG ÄNDÅ ATT DET NÅTT EN GRÄNS DÅ NÅGOT MÅSTE GÖRAS. Så jag åker hem till Simhopperskan och duchar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Björn-Eric

Nu har man hunnit se sig om lite. Mest intressant för de som redan lärt känna dig, iofs, men endock ett sätt att göra just det.
PS. Varför kan man inte bara klicka på typ "tidigare inlägg" DS.

Svar: Ajavet, det är himla märkligt. Det kan bero på två saker: Att det inte går, eller att det går men jag bara inte fattar hur man ska fixa. Jag väljer att tro på det första.
LockyerFox

2012-09-22 @ 11:21:23
URL: http://bjorn-eric.com
Postat av: banana

grattis till att du är på väg att komma över din spindelfobi - du tänker 'vem kan döda den' och inte 'vem kan den döda' det måste väl vara värt nåt...

Svar: Jag tar stora steg! Jag är nöjd. Och stolt. Och mallig. Och oduschad.
LockyerFox

2012-09-24 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0