Nr 80.




Eldshow. Företagsgig. Fantastiskt många fantastiskt dåliga ideér.
Tillexempel när jag slet fram min vita paljettkjol ur garderoben och sa: Javet, vi kan ha tema snö! Fast när vi sedan stod där med minikjolar och sminkning upptill tänderna bland kontorsmänniskorna kändes det mer som tema prostitution än snö. Eller när det sista min kollega säger innan vi börjar är: Men tänk om oljan tar slut? Och jag svarar: Oljan tar inte slut, det har den aldrig gjort. Och efter halva programet var min olja slut. Eller när samma kollega sväljer lite för mycket av lampoljan och påföljande dag fick åka till sjuklhuset med feber och andningssvårigheter.
Sjukt många dåliga ideér. Så kan det gå, uppenbarligen.


Kommentarer
Postat av: Katten

eehehe. Val av kollega bör ses över next time hör jag.

=)

2009-12-18 @ 17:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0