Nr 221.






Det finns tre saker jag gillar bäst i livet:
1. Finöl.
2. Rävar.
3. Piddar.

(Pyjamas - piddejamas - pidde)

I klädbutiken där jag extraknäcker får vi alltid in piddar till jul. Vuxenpiddarna är som alltid finfina, medan barnpiddarna är fantastiska. Så min vana trogen köper jag mig en barnpidde i storlek 11-12 år, med matchande raggsockor i vuxenstorlek, som jag sedan flyttar in och bor i under hela året. Sen är jag piddad och klar. Då kan jag sitta i min pidde, dricka min finöl och klappa min räv. Ok, nu ljög jag, jag har ju faktiskt ingen räv. Men finöl, det har jag.


Kommentarer
Postat av: Hon den där lockhåriga

Åh vad fint! Behöver en ny piddeamas jag med! Redo för hybernation! :D

2010-11-07 @ 23:07:32
Postat av: Moa

Åh! Jag kan inte läsa "hon den där lockhåriga" utan att nästan skratta ihjäl mig! :D Det var så himla roligt!

2010-11-08 @ 09:50:25
Postat av: Anonym

Hihihi visst var det! Tror säkert fler goa citat kommer att komma! :D:D:D

2010-11-09 @ 00:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0