Nr 235.


2009 11 27:
Hon: Min vän där borta vill att du ska föda alla hans barn.
Jag: Jaha (idiot.) Men jag vill inte ha några barn.
Han, stupfull: Är du inte rädd för att bli ensam?
Jag: Nej.
Han: Får jag rita av dig?
Jag: Ok...
Jag: ... Nu går jag tillbaka till mina vänner.
Han: Kan jag få ditt nummer?
Jag: Nej. Men jag kan ta ditt.
Han: Men du kommer inte ringa.
Jag: (Nej.) Jodå.
Han: Vill du följa med på efterfest?
Jag: Nej tack.

2010 11 27:
Jag: När kommer du hem?
Han: Slutar elva.
Jag:  Längtar.

http://lockyerfox.blogg.se/2009/november/nr-71.html
Några barn har det inte blivit, och kommer förmodligen inte bli,
men bilden, den hänger kvar i min hall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0