Nr 207.










För att det var exakt ett år sedan idag och för att allting var mycket lättare då vilket egentligen inte är sant för är ju alltid lättare nu för i nuet är redan är avklarat och problemen lösta och förmodligen upptäckte man att de inte var så svåra som man först trodde medan dagens problem är snaskiga och tjocka och feta och förstås aldrig kommer kunna lösas men det man kan säga om man nu ska säga något om hur lätt det på låtsas kändes förra året är att då fanns det en Plan och det fanns en trygghet i Planen men Planen förändrades och nu är den lite mer svävande och lite suddigare och lite diffusare och lite mindre lik en Plan.



Kommentarer
Postat av: Nic o Las

Jag dör av nyfikenhet först. Sen dör jag av ödmjukhet inför att det är skrivet i en mening. Sen snor jag idén och gör likadant i vilken blogg som helst. Sen dör jag ändå, för det gör vi ju i längden.

2010-10-11 @ 23:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0