Nr 185.




Ok, man har legat svettig på sin soffa i snart en vecka. Livet har varit motigt. Man har funderat på alla saker man inbillar sig att man skulle ha gjort om man bara varit frisk. Man har känt: Nej, såhär kan jag inte ha det. Det måste hända något. Det är dags för en förändring. Så man kravlar sig upp, vinlgar ut i badrummet, hittar en sax och - klipper till.



Resultatet får ett rungande: Nja. Inte alla beslut man fattar under feberyra är kloka beslut. Men hår växer. Till sommaren är det långt igen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gjorde det samma inatt. Ångrar mig bittert >_<

(Din lugg blev finare än min)

2010-09-11 @ 11:34:37
Postat av: Moa

Trist att du inte blev nöjd:( Men du, det växer ut snabbt!



2010-09-13 @ 23:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0