Nr 431.


En gång var vi en himla massa vänner som alla bodde i en och samma stad och tyckte det var ganska trevligt. Umgicks. Gjorde saker. Sedan blev alla vuxna och började flytta här ifrån. Barcelona, Stockholm, England, Norrland, Stockholm igen. Ja, endel valde att flytta utomlands - andra bara försvann.
Så här sitter jag nu, i staden som åtminstone jag tycker om, och ser folk försvinna iväg mot nya mål i livet. Hejhej! vinkar jag och känner någonting tomt i hjärtat. Hejhej, det kommer bli ensamt utan er!

Och kanske skulle man känna på tomhetskänslan en stund. Stanna upp och låta den få bygga bo i kroppen ett tag. För att veta hur den känns. Men jag. Jag bokar visning för det här istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha! Det har jag också tittat på. Ska ni köpa det? J.L igen.

2011-12-18 @ 18:52:22
Postat av: ek

jag är kvar

2011-12-18 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0