Nr 434.


Jag räknar med att ni är minst lika intresserade av den här drömbostaden som jag är och att även ni, i egenskapen av lojala vänner, legat sömnlösa och funderat över om hur man bäst bygger ut köket samt spenderat timmar med att studera planritningarna. Då har ni säkert noterat att det inte finns någon bild på något badrum. Jag med. Att det inte finns bild betyder det att badrummet är ett skämsbadrum. Att det är ett skämsbadrum innebär att man måste renovera. Att det måste renoveras innebär att man har nya och nästan alla möjligheter.
Så jag googlade lite på badkar.
Och hittade.





Kommentarer
Postat av: liten smal (snart igen)

när flyttar vi in?

2011-12-16 @ 10:10:53
Postat av: Martinsson

Så snart Bosse är stor nog att lära sig att man inte får gå nära vattnet!

2011-12-16 @ 19:14:05
Postat av: Simhopperskan

Jag tänkte faktiskt exakt så: Vad är det för fel på badrummet, det måste vara ett skämsbadrum. Men ÅH va fint vi kommer få det när du är klar!

2011-12-19 @ 17:41:53
URL: http://mestfakta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0