Nr 435.


Asså. Det här med inspiration. Jag är inte helt säker...
Det började med att mitt bloggande dog ut för att jag läste för många andra bloggar. Tappade bort min ton. Finns inget mer att tillföra. Kommer aldrig bli så tuff. Kommer aldrig hitta så roliga ord.
Och så de senaste dagarna; Inredningtidningar och feber. Läsaläsaläsaläsa. Mår illa. Tappar bort min lust. Tappar bort min vilja. Overdos.
Det här med "inspiration". Jag vet inte jag.
Kanske snarare; Prestation.
Som skönhetstidningar undercover.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner helt och hållet igen det där. Ibland tror jag att man ska ge fan i det runt omkring som berör ämnet när man ska göra nåt./ J.L

2011-12-18 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0