Nr 272.




Något av det fina med att ha en ny (nåja) relation är att man lär känna en hel
del nya människor. Har man dessutom såpass tur att de människorna är av
den allra bästa och finaste sort kan det vara så att man om södagskvällen följer
med sin vän Simhopperskan ner till kulturens högborg och dricker finvin för dyra
pengar och sitter och lyssnar på interlektuella intervjuer i väntan på att en av de
nya bekantskaperna ska gå på scenen så man ska få njuta av dens musik. 
Sån tur har jag.
Och jag vet inte riktigt var jag ska börja. Men jag tror att jag börjar här:
Steget – Vad Ska Jag Göra
Och, förstås, här:
Steget – Denna Gången



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kändisspotting? :)

2011-02-05 @ 10:28:16
URL: http://pixeljag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0