Nr 257.




Jag ba: Rött? Färgburken ba: Rött! Håret ba: Nä, BRUNT! Jag ba: Suck.


Kommentarer
Postat av: Sara H

hur rött vill du ha? de röda schwartzkopf-förpackningarna (brilliance?) använde jag alltid när jag hade rött hår, typ de enda med lite fräs i :)

2011-01-09 @ 20:53:32
Postat av: Moa

Liksom sådär orangerött som jag hade förr i tiden, innan de tog bort alla de bra färgerna. Morot! Älskar morot.

2011-01-09 @ 23:40:33
Postat av: Sara H

typ såhär kanske? http://www.loreal-paris.se/harfarg/farger/recital-preference/664-intensiv-kopparrod.aspx



men jag rekommenderar fortfarande brillance-serien - den enda som funkade för mig, även om jag mest hade klarrött/mörkrött och inte åt orange. åhléns brukar vara välsorterade...



kolla kartan här: http://www.brillance.com/index.php?id=275#1#1

2011-01-10 @ 22:16:35
Postat av: Moa

Tack! Jag har kikat igenom och hittat en som jag tror skulle funka. Problemet är bara att de smyger i lila i alla röda färger, och är man en blekis som jag så funkar inte lila. orange däremot, funkar finfint.

2011-01-12 @ 16:22:59
Postat av: Sara H

ser fram emot bilder i framtiden då :) jag vet hur enerverande jakten på den perfekta hårfärgen är! nästan som jakten på den perfekta skinnjackan... ;)

2011-01-12 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0