Nr 259.




Efter ha spenderat oräknerliga dygn på soffan, marinerad i svett, snor och kaffeskvätt bestämde jag mig för att ge Willys-personalen en lektion i ohygien. Och mig själv en chans att fylla på förråden. Förstås. Så jag bytte till min renaste pidde, tog på mig skorna och traskade iväg till min närbutik och kom hem med - det här:
2 fiskgratäng, 2 färdigsoppa, 1 Keso, 1 blodgrape, 3 apelsiner, 1 KarlssonsKlister.
Lättanalyserat!
De tre första för överlevnad och förberedelse för en eventuell lång sjukdomsperiod.
De två nästkommande för påfriskning och hälsouppbackning.
Den sista för hoppet om att när jag minst anar det ska vakna upp och känna: "Nu är jag frisk, nu vill jag bygga något, var är mitt klister?" Det kanske låter osannorlikt, men om det händer vill jag vara redo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0