Nr 269.


Jag vet så himla många saker. Tillexempel vet jag att om man missar buss 42 kan man spinga ner till korsvägen och hinna med vagn 4 och ändå komma i tid till jobbet, och om man matar en hund med mjuk mat istället för hård tycker den bättre om en. Dessutom vet jag att om det är så att man ska följa med sin vän simhopperskan och Hagabada på Hagabadet och upptäcker att man inte har någon baddräkt så man får irra runt i butiker och försöka leta rätt på en mitt under värsta vinterklädessäsongen och när man väl hittar en så är det himla dumt att tänka 38, det är säket min storlek, den tar vi och köpa den utan att prova. Jag vet också att det är en ännu sämre idé att ta med sin oprovade baddräkt till Hagabadandet utan någon reserv. Och sedan i går eftermiddag kl 16.24 vet jag att om en baddräkt är lite för liten så finns det bara på ett ställe den kan kompensera.


Kommentarer
Postat av: Badkompis

Var det därför du inte ville vattenleka och göra bomben? Du var lite stel? Lite rädd att den nya skulle liksom glida upp?

2011-01-29 @ 00:31:17
Postat av: Räven

Exakt därför.Och för att jag var rädd om överklassdamernas välrullade frisyrer.

2011-01-29 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0