Nr 336.


- Hej Askmannen, Simhopperskan, Spjutkasterskan, Armbryterskan,
Långdistanslöperskan, Kulstöterskan, Den Lilla Tjocka Reklamaren,
Fredagsräddningen, Niffe-f, Sherlock och Bo Ring, vill ni komma och
sjunga karaoke i min hemliga klubb?


- JA!


- Hej Askmannen, Simhopperskan, Spjutkasterskan, Armbryterskan,
Långdistanslöperskan, Kulstöterskan, Den Lilla Tjocka Reklamaren,
Fredagsräddningen, Niffe-f, Sherlock och Bo Ring, vill ni komma och
hålla mig sällskap nu när jag är sjuk och ensam och ynklig?

- Nej jag vill hellre spexa med gröna fingrar/hänga med nakenmålare
/gå ut på skojskoj/umgås med min andra kompis/rasta hunden/gråta
till föräldrafällan/äta sushi/dricka folköl!




Kommentarer
Postat av: Simhopperskan

Men du älskar oss ändå. Visst? Väl?

2011-06-19 @ 00:15:51
Postat av: Martinsson

Jag skulle inte vilja säga att min kärlekskälla är en outsinlig brunn.

2011-06-19 @ 13:07:33
Postat av: Fröken Nilsson

Du som letar hus mest hela tiden. Jag tycker du ska köpa det här, så att du hamnar i rätt kommun:



http://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-3rum-asundens-strand-ulricehamns-kommun-fasteredssund-221-2092015

2011-06-23 @ 14:36:09
URL: http://emeliehannakarolina.blogspot.com
Postat av: Martinsson

Fint som snus, men dyrt som skam. Ni är inte billiga i ulricehamn inte!

2011-06-23 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0