Nr 313.


Det sägs att alla reagerar olika vid sorg, stress och oro. Somliga arbetar&glömmer, andra gråter&ältar medan vissa ordnar&styrupp. Jag glömmer&fummlar.
Ska slänga matresterna i soppåsen och kastar besticken. Går in på toaletten, hittar en begagnad ob bland de nya och inser att det bara kan vara jag som lagt den där. Trycker bort ett telefonsamtal och tänker jag ringer upp när jag går ut men kan inte hålla det i minnet mer än just då, just där - när jag tänker det. Går uppför trappan för att hämta min plånbok men kommer ner med en korg. Får jobberbjudande på telefonsvaren men glömmer av att ringa tillbaka. Lägger ifrån mig nycklarna och tänker här brukar jag inte lägga dem och kan sen inte för mitt liv komma ihåg var de är. Plockar ur plånboken ur väskan och tänkter jag lägger den här så jag inte glömmer lägga i den igen och glömmer lägga i den igen. Blir ombedd av min far att påminna honom om ett verktyg och jag svarar jag skriver ner det annars glömmer jag säkert bort det och glömmer  bort det.
Jag kan inte komma ihåg saker jag inte håller i eller tittar på.
Så fort jag släpper det är det borta.
Och imorgon. Imorgon ska deklarationen in.


Kommentarer
Postat av: Anzi

Hej!



Jag är en vän till en av dina vänner (du coh jag har aldrig träffats) och jag läser din underbara blogg. Idag råkade jag hitta ett halsband som skulle matcha din snygga tatuering och som dessutom har den goda smaken att innehålla ett par fåglar.



http://www.shanalogic.com/new-arrivals/victorian-raven-deer-necklace.html

2011-05-05 @ 11:11:44
Postat av: Moa

Men shit vad fin! Hur fin som helst! Och två korpar, det är ju extra roligt eftersom det är min pojkväns favoritfågel. :D Tack för att du länkade till mig, och tänkte på mig när du såg den. Jag blev jätteglad!

...Visst är du vän med Christina?

2011-05-05 @ 14:21:36
Postat av: EWELINA JUNGMARKER

gå gärna in och svara på dagens fråga är du gullig xx

2011-05-05 @ 14:29:43
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/
Postat av: lovisa

Har du haft en bra torsdag hittils?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-05 @ 14:44:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anzi

Det stämmer! Kul att du gillade halsbandet.

2011-05-06 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0