Nr 319.


Det fanns de som uppskattade mitt bröllops-självmordsinlägg. Simhopperskan, till exempel, var en av dem. Martina Bonnier (chefredaktör på DV) var inte lika imponerad.

Karonlina skrev:

"Hej Martina.
Jag är en prenumerant som nästan alltid läser er tidning med behållning och intresse.
En av mina bästa vänner läser också er tidning. Hon är inte bara snäll och rolig, hon är en mycket beläst och klok människa. Hon har en liten blogg. Detta inlägg tror jag att du skulle finna intressant:
http://lockyerfox.blogg.se/2011/may/nr-312.html
Tack för en bra tidning.
Mvh
Karolina"

Martina svarade:

"Tack för ditt mejl inte riktigt så går det till som din vän tror att göra tidning men skickar naturligtvis vidare ditt mejl till rätt redaktör som hittat texterna. Ha en trevlig kväll och hoppas du fortsätter läsa damernas värld med behållning mvh Martina Bonnier
"

Jaha ja. Där ser man.


Kommentarer
Postat av: Simhopperskan

Martina Bonnier är illitterat. Där ser man.

2011-05-09 @ 10:29:30
Postat av: Simhopperskan

Martina Bonnier är illitterat. Där ser man.

2011-05-09 @ 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0