Nr 408.




- Idag är det ingen vanlig dag, nej idag är det ingen vanlig dag - för idag är det Skrivas födelsedag!
Hurra! Hurra! Skyndafynda! Köp en tidning och skriv en bok! Och inte vilken tidning som helst: världens bästa tidning. VÄRLDENS.
Okok, jag kanske är lite partisk. Okok, jag kanske har haft en ganska lång relation med en av chefredaktörerna, och okok då - jag kanske är suppleant i styrelsen. Men sånt har ingen påverkan på mitt sätt att objektivt hylla och rosa!
... har jag lärt mig bör kanske läggas till. Det har nämligen det senaste verkat som att klubbar för inbördesbeundran kan få vara nästan hur pinsamt tydliga som helst. Det har det senaste verkat som att vemsomhelst får säga det här är det objektivt bästa och titta inte på mina fingrar i syltburken för de finns inte. Alltså på riktigt. De FINNS INTE. Titta inte. Titta inte då sa jag! om nästan vadsomhelst
Så då är det bara att hänga på tåget, tänker jag. Fast jag väljer att göra det med en smula mer transparans än de jag noterat i min perifiera närhet, så jag säger: Jag är partisk, men fan vilken bra tidning. Köp och bli lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0