Nr 375.










- Jag vill leka där de rika barnen leker, gnällde Simhopperskan och försökte pressa sig genom staketet.
- Fårru inte! Svarade jag.
Ungefär 30 minuter senare:
- Jag vill handla där de rika barnen handlar, gnällde jag och pressade näsan mot fönsterrutan på Chanel.
- Fårru inte! Svarade Simhopperskan.
- Typiskt. Men du Simhopperskan?
- Aaa.
- Om jag står här tillräckligt länge, tror du inte att någon där inne får syn på mig då och tänker "Åh, vilken kvinna, henne måste jag klä från topp till tå i Chanel, hon behöver inte betala ett dugg för det vore en glädje att få klä hennes kropp. Jag har hittat min nya musa!" och sedan kommer utspringande ur butiken?
- ...
- Tror du inte det Simhopperskan?
- Isåfall tror jag du behöver gå hem och byta om först. Eller i alla fall ta en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0