Nr 382.


- Vet du? Det finns ett hotell som ligger vid motorvägen nästan vid
Norrköping,
sa Den Lilla Tjocka en dag, och där spökar det. Det är sant.
Eller, ja, jag tror det i alla fall. En gång var jag och min fru där. Det var
det läskigaste jag gjort i hela mitt liv. Vet du? Det hade inte varit några
gäster där före oss på tre månader. Och vet du? När man spolade
vatten i kranarna var det alldeles brunt. Och vet du mer? Vi satt helt
ensamma i en storstor matsal och åt mat bland massa tomma dukade
bord. Och? Jag sov inte på hela natten. Vågade inte. Har aldrig varit så
rädd någonsin förut. Ska vi åka dit?
- Vi ska.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det den lilla tjocka som är i spegeln?

(Vem ÄR den lilla tjocka egentligen?)

/pistage

2011-09-16 @ 04:24:17
Postat av: Moa

Bästa Pistage, spegeln är ingen spegel utan en dörr. Vem Den Lilla Tjocka är är det egentligen ingen som vet, men på vardagarna sägs den jobba med reklam och kommunikation på sin ganska välmående reklambyrå i ulricehamn. Andra dagar flyger den flygplanen som svävar över våra huvuden. Mer än så vet man inte om Den Lilla Tjocka.

2011-09-17 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0