Nr 555.

 
Mina vänner, är det inte dags att gifta sig?
Ja, alltså inte jag. Men ni. Är det inte dags nu? Är det inte dags att ni sätter er ner och säger: Nu är det dags, och fortsätter med: Eftersom det är dags just nu, ska vi inte be Moa hjälpa oss att förverkliga temat vi vill ha? Är det inte dags för det?.
Jo, mina vänner. Dags. 
Gift er. Ge mig ett tema och färger och jag fixar det coolaste pimpade festlokal ni kan tänka er, genomgående tema på cermonin, och om ni vill det - så hjälper jag er även med era kläder. 
Jag skulle gilla det. Ni skulle gilla det. Och om jag även får vara med på själva festen får jag ännu ett potentiellt tillfälle för bollskorna. Och även det är ju faktiskt dags. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

Skaffa fram nån sabla mänska jag kan gifta mig med så är jag fetpå.

Svar: Jamendåfårduintevarasåhimlakräsen!
LockyerFox

2012-08-20 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0