Nr 558.

 

Det har väckts upprörda röster över det faktum att jag lagt ut bilder på kriminella handlingar här på bloggen. Och vad annat kan jag göra än att skylla ifrån mig?

Innan tvättningen inleddes frågade jag nämligen min far med mina allra mest kritiska stämma: Meh, det får man ju inte! och han svarade: Jo. Man får. Det är bara när man har egen brunn eller bor nära sjö man inte får.

Det verkar inte bättre än att jag kommer från en extremt kriminell familj. Extremt. Å andra sidan! Å andra sidan! Försök bevisa att spannen innehåller något annat än grönsåpa om ni kan.

  


Kommentarer
Postat av: Sara H

Nej, jag tog ju körkort för en halv kvart sen som vi vet och jag har andra besked :)
På sin gräsmatta FÅR man tvätta, skit och gift fastnar i jorden och det är tydligen lugnt om man själv tycker det. Däremot får man INTE tvätta bilen på garageuppfarten i stan där tvättvattnet rinner ner i vanliga dagvattenbrunnar som orenade rinner ut i sjöar och vattendrag (helt unheard of av alla gubbar på min gata som jobbar hårt på att gnida loss lacken på sina små ford fiestor... :P) //Ze bezzerwizzer

Svar: Från och med nu ska jag alltid och enbart lyssna på dig.
LockyerFox

2012-08-20 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0