Nr 604.

 
 
På den här soffan ligger mina två nyaste och två bästa ägodelar. Ett platt får i samma färg som mig, samt en klänning. Eller Klänningen, kanske man ska säga. Jag har suktat, jag har längtat. Och slutligen gjort slag i sak. Den är min. Jag älskar den. Den älskar mig - så länge jag inte försöker gå i den. Då älskar den mig nämligen inte längre. Ni förstår, en tight kjol utan slits fungerar ungefär på samma sätt som ett spännband runt benen gör. Man kommer liksom inte så långt. Men vad gör det. Jag kan ju ägna mig åt att stå snyggt istället. Stå, och vila lite på höften. Ungefär så här:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara H

ohhh vilken fin soffa :)

2012-12-09 @ 18:37:37
Postat av: Moa

Tack! Jag "förvarar" det åt Torpaslottsteater som inte har plats för den i sitt förråd. Jag förvarar så bra, så bra....

2012-12-09 @ 18:52:21
Postat av: De Horn

Ja, ursnygg soffa. Verkligen. Går den att få i tweed.

2012-12-10 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0