Nr 607.

 
 
Jag hittade ett paket i min brevlåda. Trevligt, tänkte jag, öppnade och hittade Att skapa en seriemördare. 
Jahapp. Jag har inte köpt eller beställt, och ingen i min närhet säger sig ha köpt eller beställt åt mig. 
Spännande! De senaste timmarna har gått åt att analysera avsändarens val av bok. Är det en uppmaning eller en förvarning? Är det någon som tror att jag vore haj på att skapa seriemördare av någon närstående - om jag bara får rätt uppmuntring av lektyren, eller är det någon som håller på att skapa en seriemördare av sigsjälv och på detta sätt vill informera mig om vad som står på agendan?
Framtiden får utvisa, hörrni!
 
Update: Stoppa pressarna. Jag erinrade mig just om att jag för ett litet tag sedan betalade in pengar för en prenumeration till min mamma. Boken är most likely en förmån från tidningen. Så mycket för det mysteriet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0