Nr 608.

 
 
Lista på bevis för att Lilla Tjocka köpt den här till mig i julklapp:
 
* Han säger sig redan ha köpt min julklapp.
* I samband med att han köpte min julklapp fick han "råttor" på vinden. 
* Han kontaktade Anticimex för över en vecka sedan, men "råttorna" hörs fortfarande. 
* Han frågade senast igår vad jag önskar mig i julklapp förutom huvudjulklappen, alltså småpaket vid sidan av. En uppenbar fiskning efter om jag behöver klösbrädor och kattleksaker. Jag fick då påminna om att kattlåda samt startpaket med mat oftast ingår. 
* Vid varje utfrågning förnekar han envist att det är en katt han köpt. 
 
Bevis enough for ya?
I alla fall för mig. 
Mest nyfiken är jag på hur han tänker slå in den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0