Nr 458.


Ok. Skaffade bloggappen, skrev några värdo inlägg och besökarantalet sköt i höjden.
Fick prestationsångest.
Men nu är jag tillbaka. Modigare än någonsin. Eller ah kanske inte så modig. Kanske mest skriver för att mjuka upp mig. När ni blev många (ett begrepp som visserligen är relativt) kände jag ett sting av ansvar. Ansvar för att ni inte ska slösa er tid på oviktigtheter som inte ger er något, och därmed satte jag ett krav på mina inlägg att vara extrema viktigheter som tillför ny mening till era liv. Och så jävla viktig och intressant är inte min vardag.
Så. Lösningen blir helt enkelt att jag inte får titta på besöksantalet. Besöksantalstittningsförbud. Så länge jag inte vet kan jag skriva mina menlösa, innehållsfattiga, texter utan tanke på att nibordefåläsanågotannatnågotmedmening!
Håll till godo mina vänner, det blir inte bättre. Men det blir mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0