Nr 465.




Ska vi prata något om det svåra i att ha träffat Någon man älskar och vill dela sitt liv med, men denna Någon har redan startat ett eget liv som inte alls liknar det liv man själv vill ha? Ska vi prata något hur svårt det känns när Någon inte kan förändra eller kompromissa med det livet han redan startat? Ska vi prata något om hur svårt det känns att veta att om man vill leva med Någon innebär det att man själv - och enbart man själv - måste kompromissa med sina drömmar?
Eller ska vi prata om hur snyggt det blev när jag hittade ett brunt skinnskärp och satte det till min vinterkappa?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland får man för sig saker. För att man inte vet. Ibland måste man våga hoppa för att få uppleva det bästa. Ibland är två små individer man aldrig föreställt sig dela ett liv med kanske en dag det största du upplevt. En tuff resa. Ja. Men ofta är verkligheten så mycket bättre än drömmarna. När man slutar drömma, leva med fantasier och bilder. Ibland blir det så mycket bättre om man bara lever. Här. Nu.

Love is all you need. Och lite mat då. Och ibland lite pengar. Och kanske lite shopping. Typ en kappa. ;)

Och nej. Reklamaren har inte en aning om att jag skrivit det här.

2012-02-15 @ 23:05:30
Postat av: Moa

Jag tolkar det som ett: "Nej."

2012-02-16 @ 11:36:24
Postat av: Simhopperskan

Kan vi inte prata lite om mig?

2012-02-16 @ 18:52:41
URL: http://mestfakta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0