Nr 468.







Ok, jag inser att eftersom min lista över SakerJagLovatMigSjälvAttAldigGöraIgen består av två punkter: 1 blåsa eld, och; 2 sy kläder till någon annan, kan det verka en smula märkligt att jag på senaste skaduvaramedpåetteldgig-smset svarade Åh vad kul!, samt att jag i full iver spenderat eftermiddagen på SkissaUppKlänning-möte med en stundande brud. Det kan det absolut. Men man kan också tänka att resultatet av att Jag och Jag aldrig riktigt är konsekventa är att vi aldrig kommer sluta överraska varandra. Och att det kanske är just så vi hålller glöden mellan oss levande.


Kommentarer
Postat av: anders nygren

Hej, tillåt mig en gissning. Kommentarerna är inte skrivna av en man. Men skulle de, mot förmodan, vara det är de inte skrivna av en snart 50-årig skallig gubbe ;-) Ha det bra och hälsa "reklamaren".

2012-02-22 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0