Nr 540.

 
Min första dag som 29åring bestämde jag mig att ta mod till mig. En mes kan man vara när man är 28. Vid 29 krävs annat. 
Så jag googlade siverfiskar. 
Det positiva visade sig vara att mitt silverfiskssällskap inte verkar bero på att jag är en extremt äcklig människa. Förmodligen snarare på vattenläcka i huset. Det negativa är att de verkar vara helt omöjliga att bekämpa.
Så visade det sig att en silverfisk lever i 2-8 år. Förmodligen har jag sovit längre i samma rum som mina silverfiskar än vad jag gjort med Lilla Tjocka. Kanske lika bra att sluta kämpa emot och istället lära känna dem på djupet. Vem vet, vi kanske har mer än sovplats gemensamt?
 
 

Kommentarer
Postat av: Simhopperskan

Åtta år? Åtta ÅR? ÄR DET MÖJLIGT???

Svar: Det är möjligt. Och lite obehgaligt.
LockyerFox

2012-07-20 @ 09:55:33
URL: http://www.mestfakta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0