Nr 524.

Ok. Ok, jag har spenderat dagarna med 136 meter brudklänning och nätterna med mardrömmar om den. Är det då så konstigt att det börjar växa ut inspiration på andra sidan? Jag säger; Nej. Det är helt normalt.
Så nu finns den här: Inspirationen. Till min egen klänning. Jag, som aldrig skulle gifta mig och än mindre göra det i en hemmasydd klänning. Men. Men nu kan jag varken sova, äta, tänka eller fungera innan inspirationen får bli verklighet. Jag. Måste. Sy. Den. Nu. Jag måste pundarpyssla. Måste.
Låt mig ge er mina ledord: Vintage. Gräddfärg. Spets. Långärm. Hög ringning. Djup rygg.
Vi ses på andra sidan, hörrni!



Kommentarer
Postat av: Simhopperskan

Åh! Bröllop! Jag vill det!

2012-06-07 @ 11:17:11
URL: http://mestfakta.blogg.se/
Postat av: Martinsson

Jag kan inte garantera några skottar med kniv...

2012-06-07 @ 16:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0