Nr 479.


Lilla Tjocka och jag bestämde oss för att gå på Kinarestaurangen i stan (eller som Rebecka la fram det: Den ENDA restaurangen i stan) och jag valde dessvärre att lämna mobilen hemma. Hade jag inte gjort det hade ni, kära bloggläsare, fått en reallife-update om ångesten kring att vi beställde in varsin helt oätlig soppa och våra taffliga försök att på diskretast möjliga vis smuggla med oss vår soppa in på toaletten och hälla ut den för att slippa säga det uppenbara till kyparen. Men nu missade ni det, och jag får försöka återberätta såhär i efterhand, och då känns det plötsligt inte alls lika roligt. Men det var roligt. Det var det. Lovar! Jätteroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0