Nr 480.

Lilla Tjocka ligger och sover på min arm. Exakt samma sak gjorde han igår. När Lilla Tjocka sover brukar man kunna prata med honom. Ibland är det trevligt. Andra gånger är det mindre trevligt. Igår utspelades följande konversation:

- Lilla Tjocka, hur mår du?
- Det kanske är bättre om du frågar om import och export och sånt.
- Av vad?
- Skivorna.
- Ok, hur går det med importen och exporten?
- Jag vattnar.
- Vattnar?
- Så att jag slipper betala.
- Vad slipper du betala?
- Bensin. (tystnad) ...Var är mina resultatpapper?
- Vad för papper?
- Från förra året! Vad tränade jag förra året?!
- Jag vet faktiskt inte, skicross?
- Haha, nej jag tränade INTE skicross! Hahaha!
- Nehe... Vad gör du nu då?
- Rullar ut röda mattan.
- Gör du? För vem?
- För dig.
- För mig? Varför?
- För att jag hatar dig.
- ...va?
- Jag hatar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0