Nr 503.


Idag väckte jag min kille med en jordgubbe. Då var klockan två. Sen steg han upp och upptäckte att det fanns våfflor, kaffe och fruktsallad till honom i trädgården. Det betyder att jag hade varit uppe lite tidigare än honom. Så tidigt att jag fick sitta utanför affären och vänta på att de skulle öppna. Fast det är klart, det är ju helgdag, de öppnade klockan ett.
Sen åt vi och jag läste korsord som jag är bra på och han pluggade flyg. Han ska bli pilot när han blir stor. Sen var maten slut och korsordet inte klart och klockan fem. Då gick jag och duschade.
För övrigt lider jag av efterintensivtarbete-depression just nu. Ni vet, när man vaknar upp efter en intensiv period och inte kan ta sig för något annat än att ligga kvar och titta i taket. För att vara ärlig mår jag ganska kass. "Du får vara försiktig, jag är skör", säger jag till Lilla Tjocka ungefär varannan timme. Tror jag måste hitta på ett nytt ord snart. Tror hans öron börjar bli immuna. Adaption.


Kommentarer
Postat av: Simhopperskan

Du är en gullis! Jag längtar efter dig.

2012-05-03 @ 08:19:13
URL: http://mestfakta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0