Nr 504.


I en busskur. I en småstad. I en nedkissad busskur i en småstad. Men det regnar och kiss är bättre än regn. För regn måste man ha på sig. Oftast inte kiss.
Men ok; buss bort från småstaden hem till litestörrestaden. Via farmor och mellanstaden. Efter det modellning på modevisning. Efter det sovning. Efter det bröllopsklänningssyning.
Hon provade i lördags förresten, bruden. Kände sig inte helt nöjd. Det var synd. Jag hade hoppats på nöjd. Helt nöjd.
Farmor vill ha wienerbröd. Det sa hon igår när jag ringde. Man kan inte neka en farmor ett wienerbröd. Så jag ska fixa. Jag och min väska med den läckande vinägerflaskan.


Kommentarer
Postat av: Simhopperskan

Living the dream?

2012-05-09 @ 17:40:53
URL: http://mestfakta.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag älskar livet.

2012-05-11 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0