Nr 509.


Ytterligare några timmar, men ingen mer tyll, senare hamnar vi här. Exakt här.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Moa! Hur galet sjukt underbart duktig är du inte?! Sååå fin klänning!

2012-05-15 @ 10:17:11
URL: http://ylva-andersson.blogspot.se
Postat av: Moa

Tack Ylva!

Vad roligt att höra från dig! Hur mår du? Hur har du det? Hur går det med plugget?

2012-05-15 @ 18:53:43
Postat av: Elin

Fantastisk!!!! Räkna med att få sy en till brudklänning åt mig!!!!!

2012-05-15 @ 19:32:32
Postat av: Christina

Så himla fin och häftig! Du är inte dålig du. :) Då kanske du hinner med en fika framöver nu då? ;)

Kram

2012-05-16 @ 18:12:27
Postat av: Ylva

Jag har det bra! Är mitt uppe i en "vi gör allt på en gång"-vecka. Dvs möhippa imorgon, poetry slam sm hela helgen och sen hemtenta på måndag. Yeah. Jag saknar psykologin. Trots att vi klagade på en del föreläsare är det ingenting mot vad religionsvetenskapen har lyckats vaska fram ur något dammigt hörn.



Hur har du det? Hur går det med huset?

2012-05-16 @ 23:10:43
URL: http://ylva-andersson.blogspot.se
Postat av: Moa

Elin; jovisst blev den fin men ångesten - ångesten! Skulle det dessutom vara någon jag känners bröllop... jisses, jag skulle inte kunna komma på bröllopet av rädsla att den skulle gå sönder. Då skulle jag dö.

Tack Christina! Ja, snart är jag fikatillgänglig, ska bara göra några mindra justerinar först. Tio meter tyll till, en ny top och en snyggare lösning för låset. Sen är jag ledigare än ledigast.

Vad spännande med PoetrySlam sm! Du ska tävla va? Jag saknar också psykologin faktiskt. Det var en bra kurs. Synd när ämnen man gillar blir tråkiga för att föreläsarna inte är bra.

2012-05-17 @ 15:28:04
Postat av: Ylva

Yes jag tävlade. Kom på trettioandra plats av sextiotvå. Inte jättebra. Men helt okej för första gången :)

Har du sökt något till hösten?

2012-05-21 @ 19:48:59
URL: http://ylva-andersson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0