Nr 515.


Idag glasshängde jag med EK och hennes man i parken. Boråsparken. Det var årets hittills varmaste dag och jag hade just haft på mig underställ, mellanställ och skalställ samt mössa och vantar. Och blivit fotad för katalog. Fick vara ambulansförare. Mitt närmsta jag kommer just det yrket misstänker jag.
Nåväl, EK och hennes man i parken. Det var trevligt, det var fint, det var bra. Men. Men jag tyckte hela tiden att vi avvek från huvudämnet i vårt parkhäng. Det vill säga: DOM HAR SKAFFAT KATTER.
Vi pratade om än det ena och än det andra. Mitt jobb, planer för sommaren. Men. Men! Men hallå; Två små lurviga grejer med klor på, som kommer när man ropar. Vad kan vara större än det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0