Nr 518.


Ok. Det blev inget Bollebygd. När alla bud var inlämnade kom säljarna, som inte satt något utgångspris, på att de visst ville ha ett utgångspris. Och det låg 2 miljoner över vad vi (och typ alla andra budare) var beredda att betala.
Men så hittade jag det här och ba: Det här tar vi! Och Lilla Tjocka ba: Haha! Och jag ba: JO! Och Lilla Tjocka ba: Hahaha! 19 rum! Och jag ba: Lagom! Och Lilla Tjocka ba: Hahaha!
För att vara reklamare tycker jag att Lilla Tjocka är extremt snävtänkt. Uppenbarligen är det jag som är den fritänkande och kreativa i den här relationen. Uppenbarligen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha

2012-05-24 @ 16:08:18
Postat av: Susanna

Människor är inte kloka...

2012-05-26 @ 18:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0