Nr 519.


De dagar man vaknar upp i en pöl av blod är de dagar som aldrig någonsin kommer gå till historien som en av de bästa. Snarare tvärtom. De dagarna drar man täcket över huvudet och sommar om igen. Inte. Man rusar upp och springer till toaletten och spenderar en halvtimme med att sanera sig själv, sina lakan och sin madrass medan man känner sig som ett djur som inte ens kan kontrollera sina egna kroppsvätskor.
För övrigt undrar jag om det inte är dags att även jag investerar i en menskopp. Billigare och enklare.
Det är dock helt omöjligt att sluta fundera på hur namnet på denna eminenta produkt sattes. "Vi vill att man ska få känslan av en riktigt fin mormors-kopp, till bredden fylld med mens, när man hör namnet!". Menskopp. Nästan lika lockande som spermakopp. Nåväl, jag får nog hitta på ett eget namn till den. Ska bara köpa den först. När jag ser den vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0