Nr 592.

 
Och visst lovade jag att stoppa ner mina saker i källarförrådet inom en snar framtid. Visst lovade jag det. Så jag traskade ner i mitt nyvunna förråd, gläntade på dörren och såg: Det största spindellik jag sett i hela mitt liv. 
Inte en chans. Inte en chans att mina saker bor där. Inte en jävla chans. 
Så jag stängde dörren, gick upp, och resonerade som så här: Eftersom det var 2,5 år sedan fastighetsskötaren monterade ner halva min garderob och lovade att han genast skulle montera upp den igen, samt 2 år sedan han sa: Jag tar tag i varmvattensfrågan direkt, vi kan dra upp vatten från källaren, och jag trots det fortfarande har halva garderoben i vardagsrummet samt fryser händerna av mig vid handtvätt så lär väl även jag ha ett tvåårspann på sådant som utlovas att tas hand om direkt?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny varmvattenberedare? Finns små billiga för lägenheter. Går säkert att köpa på typ tradera eller liknande.

2012-11-10 @ 01:23:59
Postat av: Anonym

Ny varmvattenberedare? Finns små billiga för lägenheter. Går säkert att köpa på typ tradera eller liknande.

2012-11-10 @ 01:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0