Nr 585.

 
Det händer extremt sällan att jag har mitt hår utsläppt. Det händer extremt ofta att jag har mitt hår uppsatt. Det händer lite då och då att jag får komplimanger för hur jag sätter upp mitt hår. Och det är fint. Av komplimanger blir alla glada. Så jag tackar och tar emot. Men vad komplimangsutdelarna inte vet är att det faktum att håret konstant är uppsatt kanske inte beror på en vilja att sätta upp det, utan snarare en ovilja att släppa ut det. Och att uppsättningarna ibland blir avancerade tyder inte på någon egentlig hårfärdighet utan snarare på adapt and survive. För det komplimangsutdelarna inte har en aning om är att då och då (ganska ofta) när jag känner mig uttråkad tänker jag En hårklippning kanske skulle pigga upp! medan jag rusar runt för att hitta sax. Ganska ofta händer detta. Ganska sällan bli resultatet bra. Så inte heller denna gång.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anzi

Apropå hår så fick jag tidningen Skriva idag och på omslaget var det en rödhårig snygg tjej som jag vagt tyckte att jag kände igen. Himla snygga bilder!

Svar: Jamen visst är det jag! Vad roligt att du kände igen mig, för jag kände knappt igen mig själv. :D Men jag tycker att bilden är himla fin!
LockyerFox

2012-10-25 @ 22:19:39
Postat av: Simhopperskan

Åh Martinsson! Hahahahaaa... Adapt and survive!

2012-10-29 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0