Nr 725.

 
Då har vi varit och tittat på nedan nämnda hus och det jag minns är: Spindlarna. 
En halv meter bakom huset finns en stenmur och i senmuren finns ett litet gjutet förrådsutrymme och där tittade jag in. Det var tomt. Förutom tre gigantiska (det här är inget ljug, tillockmed Lilla Tjocka tyckte att de var obehagliga) spindlar. Alltså; Deras bo var ca 1,5 meter, fågelvägen, från där min säng i såfall skulle stå. 
Vad hindrar dem från att överge sin mökra boning och krypa ner i säng med mig? INGENTING. 
Så jag känner mig inte helt såld, det får jag säga. Kanske om jag kan deala till mig en botaspindelfobi-kurs i husköpet. 
Nåväl. Insidan. Av huset. En plastmattedröm! Kanske gör vi om lite. Kanske gör vi om allt. Plockar fram plankgolven, slänger in en kakelugn, byter kök och gör något åt badrummet. Jag tänker mig att det kommer så ut ungefär så här: 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0