Nr 783.

 
Borde kanske skriva något om hur det går. Det är lite svårt, så klart. Allt jag kommer att tänka på blir så klyshigt. Så jag skriver: BRA. Det går BRA. Faktiskt jättebra. 
Det har alltid gått bra. Folk har alltid tackat och varit nöjda. Men i år tackar de och säger Vad bra det var! med en smula förvåning i rösten. Det tolkar jag som att vi överträffat oss själva. Om vi varit otroligt bra tidigare år så är vi i år extremt, förvånansvärt, bra. 
Och det får man ju vara nöjd med, hörrni. 
 
Ja just ja; om ni brinner av längtan att någon gång i livet få se något regisserat av mig så är det bäst att passa på. Detta är nämligen min sista. Jag har sagt upp mig. Nya äventyr väntar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0