Nr 790.

 
Eftersom mina två favoritägodelar är min vita klänning och min nya cykel tycker jag vi ägnar en stund åt en stilsudie av dessa två i perfekt förening. (Ja, och kanske för att jag är inne i något av en torrperiod i blogginspirationen).
Pass på!
 
Moa, cykeln och den vita klänningen på väg uppför.
 
Moa, cykeln och den vita klänningen på väg framåt.
 
Moa, cykeln och den vita klänningen tar ut svängen. 
 
Moa, cykeln och den vita klänningen på väg ut ur bild. 
 
Moa, cykeln och den vita klänningen visar upp sig.
 
Moa, cykeln och den vita klänningen känner sig nöjda.
 
Moa, cykeln och den vita klänningen väger på sadeln.
 
Moa, cykeln, den vita klänningen och släkten.
 
Moa, cykeln, den vita klänningen och släkten som fått syn på tårtan.
 
Moa och den vita klänningen som insett att om man vill vara i uppmärksamhetens centrum är det bäst att lägga vantarna på det mamman håller i händerna. 
 
Moa och den vita klänningen påkomna under tårtspadeövertagandeförsök. 
 
Moa, den vita klänningen och tårtspaden - äntligen min.
 
Moa, den vita klänningen och tårtspaden. Cykelminnet som bortblåst. 
 
Snipp snapp snut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0