Nr 839.

 
För ungefär tolv år sedan...
 
 
... var jag arton år...
 
 
... och såg ut ungefär...
 
 
... så här. Och någonstans i de svängarna hade den här...
 
 
... skivan släppts. Min syster hade köpt cd´n. Och jag snodde... lånade den. På långlån. Och lyssnade väldigt mycket på den här låten. Den gick på repeat, repeat, repeat om vi ska vara ärliga med varandra. Exakt en sån, exakt en sån vill jag ha, tänkte jag under min 18-årslugg.
Så blev det 2013 och jag pendlar fram och tillbaka mellan Ulricehamn och Göteborg. För att få tiden att gå i bilen (Och hålla mig vaken. Det är ju så himla lugnt och mysigt och tryggt och sövande att sitta i en bil.) går jag igenom alla gamla skivor jag kan hitta på spotify. En i taget. Sjunga med och hålla mig vaken. I förrgår kom turen till den här. Sjöng med i första låten och bah: Meh! Exakt en sån! Exakt en sån hittade jag!
Så om någon undrar varför just Niclas är min människa, så är det för att han är den jag alltid önskat mig. 
Inte svårare än så. 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Haha...den frisyren kommer jag ihåg! :)

2013-12-11 @ 17:33:17
Postat av: Moa

Jag kommer ihåg hur mycket jag ääälskade den! :)

2013-12-13 @ 12:54:23
Postat av: Jaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaa

2013-12-16 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0