Nr 841.

 
Alla företag med den allra minsta gnutta självrespekt har ett eget kontor. Så vart ska vårt kontor vara?
 
 
Här! Här i lusthuset! På den här kontorsstolen ska jag sitta om dagarna, dricka kaffe och bestämma saker.
 
 
Utsikten från mitt kontor hade inte alls varit särskilt tokig om det inte vore för det att det är en smula... fuktigt.
 
 
Jobba, jobba, jobba,
 
 
Bestämma, bestämma, bestämma.
 
 
När det börjar skymma är mitt kontor sjukt mysigt!
 
 
Och när mörkret lagt sig vet man nästan inte vart man ska ta vägen av mysighet! Ja, det vill säga; ända tills man bestämmer sig för att ta en paus i bestämmandet och gå in och kolla lite Facebook och via Facebook klicka på en annan länk som handlade om "De top 14 läskigaste citaten barn sagt om sina låtsaskompisar" - läsa länken och rysa, sedan titta upp och inse att man sitter mitt ute i skogen, med ganska långt till närmsta granne och det är helt kolsvart runt omkring en. Då försvinner myset ganska snabbt.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna L

Företag? *nyfiken, nyfiken i en strut*

2013-12-17 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0