Nr 842.

 
I min något oordande hylla finns saker jag gillar. Och jag gillar dem för att jag fått dem av sånna jag gillar. Ja, eller för att jag gillade dem så mycket så jag köpte dem själv.
 
 
Och sedan en vecka tillbaka finns det något nytt...
 
 
... något som står precis jämte de svarta skorna jag förmodligen aldrig kommer använda igen, och rakt över sprayet som snart är slut.
 
 
Just framför rävjakten jag fick från min vän Tomar, och den kastande tjejen som följt med mig sedan jag var 15...
 
 
... just där finns det här. Mitt nyaste, somrigaste.
Vi gör oss rätt bra på bild ihop, jag och min vän Elin.
 

Kommentarer
Postat av: Mrs James

Eller hur?!
Bra kombo!!

2013-12-22 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0