Nr 639.

 
Idag är dagen! Idag är dagen då Elin med familj flyttar in i en lägenhet exakt 150 meter ifrån min vardagsrumssoffa. Det ska bäras och kånkas. Lyftas och öppnas lådor. Jag skulle vilja hjälpa till. Men jag ligger i kräk-karantän. Ingen gillar en magsjuk. 
Fast det där var inte helt sant. Det är inte idag. Det var igår. Igår flyttade de in. Jag märkte ingenting. Låg på soffan och halvkräktes hela dagen. Skickade ett hurraimorgonflyttarniinåhvadjagönskarattjagkundehjälpatill-sms framåt kvällen. Fick ungefär; Vi är redan inflyttade, ställ dig i köksfönstet får du se! till svar. 
Jag har uppenbarligen inte koll på någonting. Men det verkar klara sig ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0