Nr 642.

 
Idag har jag surfat på Engelska Tapetmagasinets sida. Tittat tapeter och planerat omstrukturering av lägenheten jag inte har råd att omstrukturera. Sånt där som man kan unna sig att göra när man har deadline på ett manus om tre dagar och är så stressad att man inte kan hantera det. 
I alla fall. 
De tapeter jag satte allra högst upp på önskelistan var de här:
 
 
 
Det man kan notera med mitt val är att Vitt&Frääächt känns en smula långt bort. Jag är inte så vit. Inte särskilt fräch heller. Det sägs att det allra viktigaste när man ska välja färg på sina väggar är att rummet ska se större ut. I min värld är det allra viktigaste när man ska välja färg på sina väggar att rummet ska se mysigt ut. Mer förvaring och yta får jag inte vilken tapet jag än väljer, men mer mys - det kan jag få.
Men det förstås. Det är olika hur man tänker.
 

Kommentarer
Postat av: Simhopperskan

Fina! Jag tycker du tänker helt rätt. Vitt & Frächt känns väldigt 00-talet. Nu är det murr, must och mys! Nu blev jag lite inspirerad.

2013-02-06 @ 09:47:43
URL: http://www.mestfakta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0