Nr 654.


Här är en ganska töntig toalettspegelsbild-bild på mig från i fredags. Jag hade gjort mig fin. Skulle på näringslivsgala i Ulricehamn. Jag har varken näring eller mycket till liv, men Lilla Tjocka skulle vara konfrensier och mitt val stod mellan en ensam hemmakväll i Ulkan eller följa med och få gratis käk. Jag följde med.
Hade kanske lite fördomar; väntade mig en kväll av gnäll om skatter och människor som väljer andra liv än näringsliv. Men jag hade fel. Inte ett ord om skatter, inte en nedsättande kommentar om oss andra. Tvärtom; riktigt trevligt bordssällskap, massa käk och en snygg Liten Tjock på scenen. Han var grym så klart. Så vi åt, drack och minglade. Kanske dansade lite.
Vid tvåsnåret började kvällen bli natt. Vi ville ramla hemåt. Precis innan vi skulle gå ropade en okänd, brunhårig man med stilig klädsel på Lilla Tjocka, kramade om honom och tackade för hans insats på scenen. Till mig sa han "Ta hand om honom nu" och jag svarade något jakande. Just när vi vände oss om och gått några steg - tillräckligt många för att Lilla Tjocka skulle vara utom hörhåll - ropade den okände mannen på mig igen. När vi fick ögonkontakt formande han handen till en cirkel, förde den fram och tillbaka till munnen samtidigt som han stötte med tungan emot insidan av kinden och höll fast ögonkontakten och flinade.
Kuksugar-tecknet.


Kvällen avslutades med att en vuxen man jag aldrig pratat med förut talade om för mig att han ville att jag skulle åka hem och suga av min pojkvän.

Och jag avundas alla er som blir arga. Som skriker tillbaka. Som kan hålla det bortom er själva. Som inte låter det komma innanför huden.

Men jag. Har inget skyddande lager. Inget som hindrar idioter att komma in, rakt in, och fingra på själen. Jag tappar luften. Tappar lusten. Blir så oerhört oerhört trött. Och ledsen. Så himla ledsen.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Don't get mad. Get even.

2013-02-26 @ 19:56:56
Postat av: Simhopperskan

Jag är helt stum. Jag vill ta hämnd.

2013-02-28 @ 22:18:50
URL: http://www.mestfakta.blogg.se
Postat av: Moa

Jag vill också ta hämnd men vet inte hur.

2013-02-28 @ 23:39:13
Postat av: Susanna

Oj, så många förslag, så lite tid... Nu råkar jag vara en ond, ond människa (och dessutom spruta av gravidhormoner) men som exempel om det är så att han är i ett förhållande kan man ju alltid anonymt skicka ett brev med spetsstringtrosor i och en lapp där det står "vad skönt det var förra gången, hoppas vi kan ses snart igen". Är han singel kan man starta ett rykte om att han har någon lagom trevlig intim sjukdom. Eller är urdålig i sängen. Man kan också repa hans bil, men det riskerar att bli dyrt om någon mot förmodan skulle se en. Man kan skicka radiotjänst på honom (om han inte redan betalar). Om han har egen firma/företag kan man tipsa skatteverket om att han fuskar med skatten (gör han inte det händer inget mer än en massa besvär för honom när de vill kolla allt, och fuskar han förtjänar han att åka fast ändå). Herregud, jag är ju verkligen en hemsk människa... ;-)

2013-03-01 @ 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0