Nr 627.


Det var ett tag sedan jag hängde i Det Vita Huset Vid Sjön. Av olika anledningar. Den starkaste av dem var att det höll på att driva mig till vansinne. Ulricehamn är säkert kul om man är en upptagen småbarnsförälder. Men för oss andra kan det bli en smula... ångestframkallande. Så, för att rädda relationen till Lilla Tjocka har jag istället hängt hemma i stan. Mindre ångest. Men nu är jag tillbaka! Och vad hade jag glömt under min bortavaro? Jag hade glömt det faktum att Lilla Tjocka är en hejare på frukostar på sängen!
Nu återupplever jag. 

 


Kommentarer
Postat av: Miss E

Guud sa fint!

Svar: Himla fint, och himla mysigt!
LockyerFox

2013-01-09 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0