Nr 779.


Real life update; jag sitter i detta nu i en jeep på en bensinmack. Klockan han inte mer än slå tolv på natten innan jag hörde små stenar som kastades in i mitt kök (tanken var nog att de skulle träffa fönstret, men de var ju öppna) och när jag tittade ut stod Lilla T med barn i trädgården och sjöng. Sedan fick jag champagne och svara på frågor så som "kan du krawla" och "har du varit i Turkiet" och det viktigaste som jag fick spara till sist: "Vem älskar du mest i hela världen?". Efter vi avverkat frågorna blev jag inbaxad i bilen. Där är vi nu. Med champagne och ostade bågar. Vad som händer efter vi sovit vet jag inte. "Ta sovmorgon, resten är ordnat" har min syster hälsat. Och jag lyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0